Saturday, February 11, 2012

Dugaan Cuti Semester

Cuti semester pon dah mula sampai hujung bulan 2 nie. Aktiviti se[anjang cuti sem aku yang pertama mula dengan tolong Abg Anep pindah rumah dari Damansara ke Selayang. Allah je taw penat tu macam mane dan aku bersyukur sebab dapat tolong Abg Anep pindah. Kalau tak tolong, kesian die taw. Yang kedua, majlis nikah abg sulung aku yang berlangsung pada 4.2.2012. Alhamdulillah, majlis selesai dengan takde masalah. Semoga bahagia selalu Abg Ata dan Kak Emy!Yang ketiga, renew lesen aku yang dah tamat P! Horay!! hahahaha! ^_^ then ade masalah yang memang biase jadi time cuti sem ni, which is aku gaduh dengan Nel. Until now tak baik-baik lagi. Kali nie susah sangat nak baik aku sendiri pon tak taw. Tapi ape-ape pon yang jadi, aku redha dengan ketentuan Allah, aku terima semua seadanya. Kalau die bukan jodoh aku, aku terima. Ade hikmah di sebalik bende yang jadi. Kes ni pon banyak mematangkan aku. Aku pon akui banyak silap aku denga die jugak. I'm so sorry Nel. Im not the best for you maybe? huhu. Ape-ape pon I always pray for your happiness! ALWAYS!!! :)

No comments:

Post a Comment