Thursday, September 20, 2012

1 MONTH. ALHAMDULILLAH

Hola! 1 Month already. Yeay. Syukur alhamdulillah. Banyak benda positif yang berlaku. Ha...1 month nie adelah hari aku practical kat Technology Park Malaysia, company Creative Advances Technology. Seronok sangat. Kawan keje sume best-best. Dowang sume baik dan peramah. Yang paling penting tak lokek ilmu.

Pade permulaan practical aku di tempatkan kat bahagian Editorial Department. Tapi memandangkan bahagian Marketing memerlukan orang, aku pon transfer pegi bahagian Marketing Department under Mr. Bryan Chong. He's such a nice guy okeh. Sangat baik dan memahami. Banyak bagi tunjuk ajar untuk aku buat kerja. I'm so happy with it.

Dalam bahagian Marketing ni aku dgn Nel Rashdann kene buat proposal untuk Virtual Travel Fair untuk social media which is for Facebook dgn Twitter. Memang mencabar sbb ape yang dowg nak lain dari mase belajar. Dowang x nak banyak words, but content more to pictures dan straight to the point. Alhamdulillah. Proposal berjaya and now VTF dah pon hampir tamat dah. Bulan 10 pulak aku outstation pegi Johor untuk travel fair kat sane. Wow. Memang banyak bende akan aku pelajari lagi tambah pulak pegi dengan dowg yang mmg berpengalaman nie. HEHEH :)

1st elaun dah dapat dah. HEHE! Tapi RM350 je sebab aku masok tengah bulan kan pastu cuti raye. Rase syok die lain macam bile kite keje dan dapat duet hasil dari kite buat keje. OMG! Seronok!! Seronok!! <3 div="div">
SOTA adelah software yang di buat oleh CAT :)


No comments:

Post a Comment