Tuesday, July 24, 2012

Bulan Ramadhan is BACK!



ALHAMDULILLAH! Syukur padamu ya Allah. Aku masih di berikan kesempatan untuk bertemu dengan bulan ramadhan pade tahun ini lagi. Syukur juga ya Allah aku boleh berpuasa pada 1 Ramadhan dan masih lagi boleh menunaikan solat tarawikh berjemaah di masjid. Syukur padamu ya Allah. Kali ni puase aku dapat sambut kat rumah untuk minggu pertama. I'm very happy!! Seronok bile syaitan-syaitan dah di kurung dan kalau ade lagi yang ponteng puasa, soalt tu makenye bukan syaitan yang hasut, tapi diri die sendiri yang syaitannye! huhuhuh :p

Puase kali ni biase jel a cume lebih meriah sebab adenye kehadiran orang baru dalam family iaitu Kak Emi yang baru nikah dengan Abg Atta beberapa bulan yang lepas. Mak pon alhamdulillah sehat, abah pon macam tu jugak. Bersyukur sangat kalini semua ok tanpe masalah.

Ya Allah permudahkan lah urusan kami sekeluarga, terimalah amal ibadah kami ya Allah, murahkanlah rezeki kami yang Allah., Mana yang jauh, kau dekatkan, mana yang susah, kau mudahkan. Sesungguhnya hanya padamu aku bermohon ya Allah. :)





GOOD BYE SYAITAN! ADIOS AMIGOS!

No comments:

Post a Comment