Monday, October 31, 2011

Awet Muda

HAHAHAHA! okay. First time in mylife, aku makan roti celup telor yang kawan aku buat, tak gosok gigi. Memule macam geli nak makan, yela dah bangun pagi aku hadap laptop terus. Takde nak gosok gigi ke pe. Kawan aku ni pulak die buat breakfast, ajak aku makan. Permulaan ajakan aku memang tolak dengan alasan tak gosok gigi. Last-last diorang pon same. Katenye AWET MUDA! Memang aku dengar ade petua awet muda bangun pagi minum air masak mase tak cuci muke sume. Tapi tu minum air masak. Kalau makan same jugak ke? HEHEH! Bile pikir balek macam geli tapi kalau betol ni petua awet muda ape salahnye ikot kan? HAHAHAHA! Mesti pikir pengotor kan pompuan makan tak gosok gigi. Hey! Best pe. Japgi mandi aku gosok la gigi. Ni, kalau mak aku taw ni, mao membebel die. SORRY MAK! PERANGAI TAK SENONOH SIKIT! :P




No comments:

Post a Comment