Monday, July 9, 2012

Its The End of Semester 5


hiphipHOREY!!



     Pada 8 Julai 2012, aku dah boleh lompat-lompat keluar daripada dewan exam pade pukul 5.15 petang sebab itu adelah paper terakhir untuk final exam semester ini dan insyaallah menjadi paper terakhir untuk sidang pembelajaran degree aku di UITM Shah Alam. Aku bersyukur padaMU ya Allah sebab aku di beri peluang untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat degree ni dan boleh habiskan tanpa ade sebarang masalah. Terasa sayu hati bila pandang muka kawan-kawan yang akan terpisah selepas ini. Insyaallah kalau takde halangan aku akan mulakan praktikal aku. Tapi kat mane belom tahu lagi. Aku berharap aku dan kawan-kawan kat sini tak akan terputus hubungan. Walaupon kenal hanye pade semester 3, tapi persahabatan kitorang memang best sangat. Semua perangai gila-gila. sayang korang lebih lah weh! :)

No comments:

Post a Comment